Introskolen 2024 afholdes den 17. april og weekenden 20.-21. april. Det er vigtigt at du kan deltage alle tre dage.

Onsdag den 17. april afholdes der introaften fra kl. 19-21 og 20.-21. april foregår instruktionen fra kl. 9-15 (lørdag) og kl. 9-12 (søndag).

Her vil du lære at ro i en robåd i trygge omgivelser og du vil blive instrueret af uddannede instruktører.

Efter weekenden fortsætter instruktionen ved de daglige motionstider mandag og onsdag aften kl. 17:45.

Forløbet koster 400 kr. pr. deltager og indeholder et intenst introduktionsforløb til roning, samt medlemsskab til og med juni.

Tilmeld dig på blanketten nedenunder.

Et krav for medlemsskab er at kunne svømme 300m. Der vil kort tid efter introweekenden blive afholdt en fælles svømmeprøve.

Ved spørgsmål kan kontaktes kontingentkasserer Mikkel Justiniano på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Efter tilmelding vil du snarest blive kontaktet via mail