Hvis du er under 19 år er der også rige muligheder for at ro i Lyngby Roklub.

Vi har i samarbejde med Lyngby Dame Roklub oprettet den fælles ungdomsafdeling under navnet Ro Team Kongens Lyngby.

Hvad end du aldrig har prøvet at ro før eller har du allerede tidligere erfaring, er dette det rette sted for dig.

Ungdomsafdelingen er opdelt i to grupper for at vi kan give dig den bedste træning og instruktion:

Egentlig er afdelingen opdelt i tre grupper, men den 3. gruppe er de ældre kaproere og her bør du kigge under Kaproning i menuen Hvornår Kan Jeg Ro?

Plaskerne

For dig der ikke har prøvet at ro før eller dig der gerne vil ro for motionens skyld, men ikke nødvendigvis ønsker at stille op til regattaer.
Vi træner normalt tirsdag og torsdag kl. 16:30-18:30, hvor tirsdag er vi i Lyngby Dame Roklub og torsdag er vi i Lyngby Roklub.

Om vinteren er vi dog i Lyngby Dame Roklub både tirsdag og torsdag.

Vi holder fri i skolernes ferier og helligdage, pånær sommerferien, hvor vi holder fri de uger hvor der arrangeres sommerroskole.

Ved spørgsmål kan kontaktes Ungdomslederen (se kontakt under Om LR)

De Unge Kaproere For dig der allerede har nogen erfaring med roning og gerne vil ro kaproning.