MAOFRED, formiddagsroning for seniorer,

mandag, onsdag og fredag kl 9:30 – 12

Alle kan være med uanset alder og fysisk styrke. Det eneste krav er, at du kan svømme 300 m. Har du ikke roet før, får du instruktion. Du er velkommen til at møde op på en rodag og få yderligere information og eventuelt en prøvetur.

Vi tager på kortere og længere ture på Lyngby Sø, Bagsværd Sø, på Mølleåen, Furesøen og Øresund. Efter roningen har vi fælles kaffebord i klubhuset eller i klubbens have, og en gang om ugen fælles frokost. I løbet af sommeren besøger vi flere andre roklubber og modtager også besøg fra dem, se nedenfor under "NYT FRA MAOFRED" eller i hovedmenuen under "Begivenheder".

I vinterhalvåret dyrker vi motion i klubbens romaskiner, og begynder du roningen i vintersæsonen, får du opbygget din kondition inden den første rotur på vandet.

Vi lægger vægt på det gode kammeratskab og får de dejligste naturoplevelser samtidig med alsidig motion, frisk luft og livsglæde.

Som seniorroer har du desuden lejlighed til at deltage i alle Lyngby Roklubs arrangementer. Og du kan også selv tage initiativ til roture.

Kontingentet for 60+ ses under "Nyt Medlem, Kontingenter"

Du kan få flere oplysninger hos en af vore instruktører:

NYT FRA MAOFRED